آ
-
آقاداودی، مُحیُّالدّین
تحلیل مضامین و کارکردهای کتیبههای مدارس عصر صفویه اصفهان نمونه موردی: مسجد- مدرسه چهارباغ [دوره 13، شماره 26، 1396، صفحه 166-191]
-
آهنی، لاله
بررسی جلوههای بصری و محتوایی حکایت شیخ صنعان در هنرهای تصویری دوره قاجار [دوره 13، شماره 27، 1396، صفحه 75-100]
ا
-
اسدی، شهام
انطباق پانزده خصلت بنیادی کریستوفر الکساندر با فرش ایرانی [دوره 13، شماره 26، 1396، صفحه 25-50]
-
افروغ، محمد
بررسی، تحلیل و معرفی طرحها و نقشههای بومی و نخستین در مکتب قالیبافی اراک(سلطانآباد) [دوره 13، شماره 28، 1396، صفحه 76-97]
-
افروغ، محمد
زیباییشناسی و فن شناسی رنگ در دست بافته های قشقایی [دوره 13، شماره 26، 1396، صفحه 121-142]
-
اکبری، فاطمه
بررسی تطبیقی نقش شکارگاه در دو اثر فرش و نگارگری دورۀ صفوی(نمونه موردی: فرش شکارگاهی موزۀ وین با نگارۀ شکار بهرام گور در مقابل آزاده از کلیات امیرعلیشیرنوایی ) [دوره 13، شماره 26، 1396، صفحه 51-74]
ب
-
بنی اردلان، اسماعیل
افتراق معنای هنر در نگرش سنّتی و مدرن از دیدگاه کوماراسوامی [دوره 13، شماره 28، 1396، صفحه 42-54]
پ
-
پورافضل، الهام
تحلیل شمایلشناسانه الواح مصور افتتاحیه در نُسَخ شاهنامه 733 و 741 ه.ق آلاینجو [دوره 13، شماره 27، 1396، صفحه 32-56]
-
پورنامی، جواد
بررسی تطبیقی نقش شکارگاه در دو اثر فرش و نگارگری دورۀ صفوی(نمونه موردی: فرش شکارگاهی موزۀ وین با نگارۀ شکار بهرام گور در مقابل آزاده از کلیات امیرعلیشیرنوایی ) [دوره 13، شماره 26، 1396، صفحه 51-74]
ت
-
ترابی، زهره
انطباق پانزده خصلت بنیادی کریستوفر الکساندر با فرش ایرانی [دوره 13، شماره 26، 1396، صفحه 25-50]
-
تقوی نژاد، بهاره
تحلیل ساختاری نگارههای هفتاورنگ جامی در کارستان هنری سلطان ابراهیم میرزا [دوره 13، شماره 27، 1396، صفحه 1-28]
-
توبیهای نجف آبادی، الهه
تحلیل کاربرد رنگ در نگاره های معراج نامه میرحیدر بر مبنای جایگاه رنگ در قرآن مجید و احادیث [دوره 13، شماره 28، 1396، صفحه 98-119]
-
توکلی کازرونی، مهدی توکلی کازرونی
سنجش مؤلفه های معمارانه بلندمرتبه سازی با تأکید بر هنر معماری ایران، نمونه موردی شهر شیراز [دوره 13، شماره 26، 1396، صفحه 105-120]
ج
-
جوانی، اصغر
زیباییشناسی و فن شناسی رنگ در دست بافته های قشقایی [دوره 13، شماره 26، 1396، صفحه 121-142]
چ
-
چرخی، رحیم
بررسی تطبیقی نقش شکارگاه در دو اثر فرش و نگارگری دورۀ صفوی(نمونه موردی: فرش شکارگاهی موزۀ وین با نگارۀ شکار بهرام گور در مقابل آزاده از کلیات امیرعلیشیرنوایی ) [دوره 13، شماره 26، 1396، صفحه 51-74]
-
چیت سازیان، امیرحسین
زیباییشناسی و فن شناسی رنگ در دست بافته های قشقایی [دوره 13، شماره 26، 1396، صفحه 121-142]
ح
-
حاتم، غلامعلی
افتراق معنای هنر در نگرش سنّتی و مدرن از دیدگاه کوماراسوامی [دوره 13، شماره 28، 1396، صفحه 42-54]
-
حرمتی، حمیده
بررسی جلوههای بصری و محتوایی حکایت شیخ صنعان در هنرهای تصویری دوره قاجار [دوره 13، شماره 27، 1396، صفحه 75-100]
-
حسنی، محمدرضا
نقش فرشته درکاشیکاری قاجاری صحن آزادی حرم مطهر امام رضا(ع) [دوره 13، شماره 28، 1396، صفحه 1-20]
-
حسینزاده قشلاقی، سارا
عوامل فرهنگی مؤثر بر دگرگونی نقشمایههای انسانی در پارچههای دورههای صفوی و اول قاجار [دوره 13، شماره 28، 1396، صفحه 21-41]
خ
-
خواجه احمد عطاری، علیرضا
تحلیل ساختاری نگارههای هفتاورنگ جامی در کارستان هنری سلطان ابراهیم میرزا [دوره 13، شماره 27، 1396، صفحه 1-28]
د
-
داداشی، ایرج
افتراق معنای هنر در نگرش سنّتی و مدرن از دیدگاه کوماراسوامی [دوره 13، شماره 28، 1396، صفحه 42-54]
ز
-
زکریایی کرمانی، ایمان
تحلیل مضامین و کارکردهای کتیبههای مدارس عصر صفویه اصفهان نمونه موردی: مسجد- مدرسه چهارباغ [دوره 13، شماره 26، 1396، صفحه 166-191]
س
-
سراوانی، فهیمه
بررسی ویژگیهای بصری نقوش حیوانی سفالینه های شهر سوخته [دوره 13، شماره 26، 1396، صفحه 143-165]
-
سعدوندی، مهدی
نگاهی به تحولات گفتمانی حوزه هنر اسلامی در سه مقطع زمانی [دوره 13، شماره 28، 1396، صفحه 55-75]
-
سعیدی، زبیر
بررسی تطبیقی نقش شکارگاه در دو اثر فرش و نگارگری دورۀ صفوی(نمونه موردی: فرش شکارگاهی موزۀ وین با نگارۀ شکار بهرام گور در مقابل آزاده از کلیات امیرعلیشیرنوایی ) [دوره 13، شماره 26، 1396، صفحه 51-74]
-
سهیلی، جمال الدین
بررسی روند نمادگرایی عناصر معماری، در نگاره "خسرو درحال گوش کردن به موسیقی باربد" از منظر نشانه شناسی پیرس [دوره 13، شماره 26، 1396، صفحه 1-24]
-
سهیلی، جمال الدّین
نشانه شناسی نقوش کهن معماری گیلان در مطابقت با نقش مایه های برخی هنرهای دست بافت منطقه، با تأکید بر دیدگاه پیرس1 [دوره 13، شماره 26، 1396، صفحه 75-104]
ص
-
صادقی، سحر
مطالعه کاربرد و ویژگیهای ترکیب «انسان-خط»نگاری در آثار فلزی دوره سلجوقیان [دوره 13، شماره 27، 1396، صفحه 101-117]
ط
-
طاهری، علیرضا
مطالعه کاربرد و ویژگیهای ترکیب «انسان-خط»نگاری در آثار فلزی دوره سلجوقیان [دوره 13، شماره 27، 1396، صفحه 101-117]
ظ
-
ظفرنوایی، خسرو
بررسی مفهوم عرفانی « فضای تهی» در معماری اسلامی- ایرانی [دوره 13، شماره 27، 1396، صفحه 57-74]
ع
-
عظیمی نژاد، مریم
تحلیل ساختاری نگارههای هفتاورنگ جامی در کارستان هنری سلطان ابراهیم میرزا [دوره 13، شماره 27، 1396، صفحه 1-28]
-
علی پور، رضا
افتراق معنای هنر در نگرش سنّتی و مدرن از دیدگاه کوماراسوامی [دوره 13، شماره 28، 1396، صفحه 42-54]
-
علیزاده، ستاره
نشانه شناسی نقوش کهن معماری گیلان در مطابقت با نقش مایه های برخی هنرهای دست بافت منطقه، با تأکید بر دیدگاه پیرس1 [دوره 13، شماره 26، 1396، صفحه 75-104]
ف
-
فنایی، زهرا
تحلیل کاربرد رنگ در نگاره های معراج نامه میرحیدر بر مبنای جایگاه رنگ در قرآن مجید و احادیث [دوره 13، شماره 28، 1396، صفحه 98-119]
ق
-
قشقایی فر، فتحعلی
زیباییشناسی و فن شناسی رنگ در دست بافته های قشقایی [دوره 13، شماره 26، 1396، صفحه 121-142]
ک
-
کشمیری، هادی
سنجش مؤلفه های معمارانه بلندمرتبه سازی با تأکید بر هنر معماری ایران، نمونه موردی شهر شیراز [دوره 13، شماره 26، 1396، صفحه 105-120]
م
-
مجتهدزاده، روحاله
نگاهی به تحولات گفتمانی حوزه هنر اسلامی در سه مقطع زمانی [دوره 13، شماره 28، 1396، صفحه 55-75]
-
مونسی سرخه، مریم
عوامل فرهنگی مؤثر بر دگرگونی نقشمایههای انسانی در پارچههای دورههای صفوی و اول قاجار [دوره 13، شماره 28، 1396، صفحه 21-41]
ن
-
نجار پور جباری، صمد
تحلیل ساختاری نگارههای هفتاورنگ جامی در کارستان هنری سلطان ابراهیم میرزا [دوره 13، شماره 27، 1396، صفحه 1-28]
-
نوروزی، فائزه
تحلیل شمایلشناسانه الواح مصور افتتاحیه در نُسَخ شاهنامه 733 و 741 ه.ق آلاینجو [دوره 13، شماره 27، 1396، صفحه 32-56]
-
نوری، اکرم
نقش فرشته درکاشیکاری قاجاری صحن آزادی حرم مطهر امام رضا(ع) [دوره 13، شماره 28، 1396، صفحه 1-20]
و
-
ولیعهدی، متینه السادات
بررسی روند نمادگرایی عناصر معماری، در نگاره "خسرو درحال گوش کردن به موسیقی باربد" از منظر نشانه شناسی پیرس [دوره 13، شماره 26، 1396، صفحه 1-24]
ی
-
یعقوب زاده، آزاده
بررسی جلوههای بصری و محتوایی حکایت شیخ صنعان در هنرهای تصویری دوره قاجار [دوره 13، شماره 27، 1396، صفحه 75-100]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد